Obchodní podmínky ubytování

UBYTOVACÍ ŘÁD
Penzionu RELAX

(dále také jen „penzion“)
provozovaného: Penzion RELAX s.r.o., Rybniště 155, 407 51 Rybniště, IČO 05477191, DIČ CZ05477191

1. Podmínky uzavření smlouvy o ubytování

  • Ubytování hostů v penzionu Relax se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále také jen „občanský zákoník“), na jejímž základě Penzion RELAX s.r.o. (dále jen „ubytovatel“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem (dále také jen „smlouva“).
  • Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné potvrzení objednávky či rezervace na e-mail ubytovatele: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele. Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než tento ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele, má přednost stanovené ubytovací smlouvou.
  • Pokud ubytovaný nedodrží povinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování nebo povinnosti vyplývající z tohoto ubytovacího řádu a/nebo ceníku ubytovatele, případně porušuje jiným způsobem dobré mravy v penzionu či restauraci, nebo ruší ostatní hosty, nebo konzumuje nadměrně alkohol (dále jen „pochybení“), je ubytovatel oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím ujednané doby okamžitě vypovědět, a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze strany penzionu upozorněn postupem dle ustanovení § 2331 občanského zákoníku. V případě, že bude hostovi ukončen pobyt ze strany ubytovatele, je host povynen okamžitě vyklidit poskytnutý pokoj. Neučiní-li host vyklizení neprodleně po výzvě ubytovatele (výzvu ubytovatele je oprávněn učinit každý z personálu Penzionu RELAX), ubytovatel vyklidí hostovi poskytnutý pokoj a všechny nacházející se veci v pokoji v rámci vyklizení zdokumentuje a uschová po nezbytnou dobu na vymezeném místě. Ubytovatel nemá povinnost zajistit ubytovanému náhradní ubytování.

2. Uzavření smlouvy, rezervace

  • Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě, popř. provést rezervaci telefonicky, a tuto následně u ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou rezervací, resp. potvrzením telefonické rezervace, dle předchozí věty se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím e-mailem na adresu ubytovatele Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo poštou zaslanou na adresu penzionu uvedenou v záhlaví tohoto ubytovacího řádu.
  • Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace, vystaví hostovi fakturu, nebo zálohovou fakturu ve výši 50–100 % z předpokládané ceny ubytování, kterou zašle hostovi na adresu uvedenou hostem v objednávce dle bodu 1. Ubytovaný je povinen fakturu do doby její splatnosti uhradit.
  • K uzavření ubytovací smlouvy dochází za kumulativního splnění jedné z níže uvedené podmínky. Doručením písemné objednávky nebo písemného potvrzení rezervace ubytovateli.
  • Nabídne-li ubytovatel individuální cenu za pobyt nebo stravu zájemci, tato nabídka je platná 7 pracovních dní a během této doby uhradí zájemce zálohovou fakturu nebo celkovou cenu. V opačném případě se nabídka od ubytovatele nepovažuje za závaznou.
  • K uzavření ubytovací smlouvy dochází za kumulativního splnění jedné z níže uvedené podmínky. Doručením písemné objednávky nebo písemného potvrzení rezervace ubytovateli.

3. Zrušení rezervace nebo objednané služby, odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování

  • Neuhradí-li host zálohu podle článku 2 odst. 2.2 tohoto ubytovacího řádu řádně a/nebo včas, rezervace ubytování se marným uplynutím lhůty splatnosti zálohy uvedené na zálohové faktuře ruší.
  • Host je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování nebo od objednané služby přede dnem nástupu k ubytování nebo k využití objednané služby, a to i bez udání důvodu. Host je povinen doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení. Ubytovatel je v takovém případě oprávněn účtovat hostovi storno poplatek, jehož výše bude vypočtena z celkové ceny pobytu nebo objednané služby, přičemž výše storno poplatku bude stanovena takto:
    • 14–21 dnů před plánovaným nástupem k ubytování nebo realizací služby 30 % z celkové ceny pobytu či služby.
    • 7–14 dnů před plánovaným nástupem k ubytování nebo realizací služby 50 % z celkové ceny pobytu či služby.
    • 0–7 dnů před plánovaným nástupem k ubytování nebo realizací služby 100 % z celkové ceny pobytu či služby.
  • Okamžik odstoupení ubytovateli je uvedeno i počítáno v kalendářních dnech.
  • V případě, že host nenastoupí k ubytování do dvanácti (12) hodin po sjednaném nástupu k ubytování, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování a současně je oprávněn účtovat hostovi storno poplatek ve výši 100 % z celého objednaného pobytu. Toto neplatí v případě, že host o pozdějším nástupu na pobyt ubytovatele s předstihem, ne však později než jeden (1) den před plánovaným nástupem k ubytování, písemně upozorní. Na formu upozornění se přiměřeně užijí podmínky stanovené v článku 2 odst. 2.1 tohoto ubytovacího řádu.
  • V případě úhrady vystavené faktury (připsáním částky na účet ubytovatele), nemá zákazník/host nárok na odstoupení od smlouvy z důvodu na jeho straně. V takovémto případě nabídne ubytovatel nový termín realizace pobytu.
  • Stejné storno podmínky platí i v případě rezervace na základě voucheru. Jakákoliv již zaplacená zálohová faktura není vratná (nelze stornovat).
  • V případě epidemiologického varování státních úřadů (vyhlášení nouzového stavu), nebo rozšíření infekce COVID-19 mezi personálem Penzionu RELAX si ubytovatel vyhrazuje právo odstoupit od uzavřených smluv (povinností zajistit ubytování, náhradní ubytování, stravu i všechny objednané služby) bez jakýchkoliv sankcí. V takovémto případě nabídne ubytovatel hostům nové termíny realizace pobytů, stravy a služeb. Vrácení peněz za ubytování, stravu a služby není v tomto případě možné. S tímto ustanovením souhlasil každý ubytovaný host projevem své vůle a souhlasu uděleného skrz potvrzení rezervace (ubytování) prostřednictvím e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., ve kterém každý host potvrzuje souhlas s provozním řádem a obchodními podmínkami tím, že potvrzuje svojí rezervaci (svůj zájem o ubytování), viz níže citováno v každém e-mailu zaslaném hostům ,,Prostudujte si prosím náš provozní řád a obchodní podmínky, které jsou k náhledu na našem webu v sekci úvod. Písemným potvrzením Vašeho zájmu o rezervaci v našem penzionu souhlasíte v plném rozsahu s provozním řádem a obchodními podmínkami v Penzionu RELAX, s.r.o.

4. Příjezd do penzionu

  • Ubytovaný ohlásí svůj příjezd na recepci hotelu (penzionu) pověřenému pracovníkovi.
  • Na recepci předloží host (každý z hostů) svůj občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti (např. povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta. Dále každý z hostů musí prokázat svojí bezinfekčnost v rámic COVID-19, bude-li to vyžadovat nařízení, vyhláška nebo zákon.
  • Není-li sjednáno jinak, ubytovávání přijíždějících hostů probíhá od 15:00 do 18:00 hod. v prostoru recepce penzionu.
  • Při nástupu k ubytování host uhradí částku představující doplatek ceny za ubytování, tj. sjednanou cenu za ubytování poníženou o případně uhrazenou zálohu dle článku 2 odst. 2.2 tohoto ubytovacího řádu. Po zaplacení doplatku ceny za ubytování vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu. Ustanovení poslední věty článku 2 odst. 2.2 tohoto ubytovacího řádu tím není dotčeno, v takovém případě vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu.
  • Pověřený pracovník recepce seznámí hosta (na jeho výzvu) s Ubytovacím řádem a Obchodními podmínkami, nejpozději ke dni nástupu hosta k ubytování. Pověřený pracovník nebo recepční může od hosta vyžadovat zaplacení kauce ve výši 2.000,- Kč na jeden pokoj. Z této kauce bude v plné výši čerpáno ubytovatelem v případě, že host poruší tento Ubytovací řád nebo tyto Obchodní podmínky (kouření na pokoji, poškození movitého majetku a pod.) V opačném případě je tato kauce v plné výši vratná.
  • Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Ubytovaný se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení včetně nahlášení psů i všech domácích mazlíčků.
  • Doba ubytování je dohodnuta nejpozději při ubytování hosta a je zaznamenána v ubytovací knize nebo v reecpčním programu. Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem.
  • Host je povinen po převzetí pokoje od ubytovatele zkontrolovat stav celého pokoje (jeho nedostatky i poškození). V případně jakéhokoliv nedostatku či poškození pokoje, je host povinen neprodleně nahlásit tuto skutečnost na recepci. V případě, že tak host neučiní, bere se převzatý pokoj jako nepoškozený. Dojde-li v den předání jeho pokoje (vrácení pokoje po ukončení pobytu) ke kontrole od ubytovatele, která odhalí poškození nebo nedostatky v pokoji, je host povinen uhradit ubytovateli veškeré náklady na opravy spojené s uvedením pokoje do původního stavu.
  • Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy a dále ubytovaný uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů.

5. Obecná pravidla ubytování

  • Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory penzionu a využívat služby s ubytováním spojené.
  • Při nástupu do ubytování obdrží host klíč. Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné části smlouvy o ubytování, sjednané mezi hostem a ubytovatelem. Případné sankce za ztrátu, zničení, poškození jakož i zpřístupnění klíčů dle předchozí věty jsou upraveny v ubytovací smlouvě, nebo v ubytovacím řádu.
  • Host je povinen:
    • seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej;
    • uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku;
    • předem před příjezdem prověřit, zda má penzion volnou kapacitu pro ubytování psa, případně jiného domácího zvířete;
    • zamezit volnéhu pobíhání, venčení psů v celém areálu a spaní psů v postelích penzionu;
    • přezouvat se (zout si boty ve vestibulu) v budově určené k ubytování;
    • řádně užívat prostory určení k ubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování;
    • zajistit dodržování čistoty v prostorách určených k ubytování;
    • chránit vybavení zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození;
    • bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v prostorách penzionu způsobil(y);
    • v době od 22:00 hod. do 06:00 hod. se chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby užívající penzion a jeho okolí nadměrným hlukem;
    • při odchodu z pokoje zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti hosta neužívají, a uzavřít okna;
    • :-) nahlásit svojí nespokojenost obsluze a čekat, až ubytovací zařízení vykoná nápravu :-).
    • při odchodu z hotelu odevzdat klíč od pokoje na recepci.
  • Host nesmí bez písemného souhlasu ubytovatele:
    • provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
    • odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování;
    • používat v prostorách určených k ubytování vlastní spotřebiče vyjma malých spotřebičů používaných hostem pro osobní hygienu, běžnou komunikaci a kancelářskou práci;
    • odnášet jídlo a pití v rámci snídaní z jídelny ven i mimo prostory ke konzumaci určené;
    • venčit psa i jiného domácího mazlíčka v celém areálu penzionu;
    • přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě;
    • přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování; návštěvy musí být řádně zapsány do knihy návštěv a jsou možné pouze v době od 15.00 do 20:00 hod. se souhlasem ubytovatele; návštěvy mohou hosté přijímat jen ve společných prostorách penzionu;
    • uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako místo svého podnikání;
    • umístit v prostorách hotelu zvířata. Majitel zvířete je povinen na požádání personálu ubytovatele prokázat nezávadný stav zvířete předložením platného očkovacího průkazu.
  • Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
    • nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
    • držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem;
    • kouřit; to neplatí v případě prostor vyhrazených ke kouření a viditelně označených příslušným symbolem;
    • používat otevřený oheň;
    • znečisťovat pokoje a společné části penzionu;
    • užívat veřejně dostupného připojení k veřejné datové síti internet v prostorách hotelu ke sdílení, stahovaní, anebo jiné distribuci či dispozici, závadný obsah, software anebo jiná data, která by mohla narušit integritu datové sítě, anebo její výkon.
    • Za každé jednotlivé porušení obchodních podmínek nebo provozního řádu bude hostovi účtována pokuta 2.000,- Kč

    6. Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného

    • Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Hotel (penzion) má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Ubytovatel požaduje, aby mu věci do úschovy byly předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce.
    • Žádost o náhradu škody způsobené na věcech ubytovaného lze oznámit pouze do patnácti (15) dnů po zjištění jejich poškození. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám host, osoba, která jej doprovází, anebo osoba, která jej navštívila.
    • Pokud host zanechá své věci na pokoji po skončení pobytu a není ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovatel věci hosta z pokoje a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na ubytování vydá ubytovatel uskladněné věci hostovi.

    7. Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu

    • Host je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem hotelu (penzionu) a jeho zařízení v případě požáru. Tento plán nalezne v každém pokoji, na nástěnce v penzionu ve vstupní hale, dále na nástěnce ve vstupní hale do restaurace a k nahlédnutí u příslušného pracovníka na recepci.
    • Host si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo věcech ve vlastnictví jiného.
    • Všechny nabízené placené i nezpoplatněné služby včetně využívání dětského hřiště, houpaček, dřevěného domečku, kolotoče, prolézaček i všeho ostatního, co se nachází v celém areálu penzionu je NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ a za děti zodpovídají rodiče. Host výslovně souhlasí s tímto ustanovením a stvrzuje svůj souhlas tím, že se se ubytuje.
    • Host má k dispozici vyhrazený pokoj a společné části v budově penzionu (č.p.186), dále veřejné prostory v restauraci (č.p.155) a část pozemku určeného k řádnému užívání. Tento pozemek je přesně vymezen na půdorysu, který je k dipozici na recpci i na nástěnkách v penzionu a restauraci. Host se nemůže pohybovat mimo hranice tohoto vymezeného pozemku z důvodu možného úrazu. Je přísně zakázáno se přibližovat k budově č.p 157 na délku minimálně 10m z každé strany (nebezpečí úrazu), hrozí pádu tašek ze střechy, uvolnění a pádu oken. Tato budova je ohraničena bezpečnostní páskou.
    • Způsobí-li host svým jednáním na majetku ubytovatele škodu, bude vzniklá škoda hrazena ze složené zálohy dle článku 4 odst. 4.5 tohoto ubytovacího řádu. Bude-li vzniklá škoda vyšší než kauce, je host povinen tento rozdíl ubytovateli uhradit.

    8. Odjezd z penzionu

    • Ubytovaný je povinen opustit a odevzdat pokoj, kde je ubytován, do 10:00 hod v den, který končí ubytování podle ubytovací smlouvy, kterou uzavřel s ubytovatelem.
    • Host uzamkne pokoj a zanechá klíče na recepci hotelu (penzionu), pokud není s ubytovatelem ujednáno jinak, anebo nestanoví jinak tento řád, anebo předpisy, na které odkazuje.

    9. Informace o nakládání s osobními údaji

    • Ubytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. K tomu se konstatuje, že ubytovaným podle ustanovení občanského zákoníku může být pouze člověk (fyzická osoba), v tomto ubytovacím řádu mimo jiné označovaný jako host.
    • Ubytovatel zpracovává osobní údaje (získané od hosta, anebo osoby, která v jeho prospěch sjednala smlouvu o ubytování):
      • hosta, nezbytné pro splnění smlouvy o ubytování a případně rezervace (předsmluvní jednání), a to (I.) jméno, (II.) příjmení, (III.) email, (IV.) telefon, (V.) termín pobytu, (VI.) speciální požadavky, (VII.) narozeniny, (VIII.) preference, (IX) adresa;
      • hosta, nezbytné pro poskytnutí služeb spojených s ubytováním, a to citlivé osobní údaje: (I.) dietní požadavky, a (II.) alergie v případě poskytování stravy jako služby spojené s ubytování; běžné osobní údaje: (III.) SPZ vozidla, anebo vozidel v případě poskytování parkování jako služby spojené s ubytováním; a (IV.) IP adresy; (V.) přehled zkonzumovaných služeb v rámci pokojového servisu a v restauraci, pokud jsou svázány s pokojem; a (VI.) datový provoz v případě poskytování připojení k internetu jako služby spojené s ubytováním;
      • hosta, nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na ubytovatele vztahu, a to povinností k evidenci hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, a to: (I.) jméno, (II.) příjmení, (III.) datum narození, (IV.) státní příslušnost, (V.) číslo cestovního dokladu, (VI.) číslo víza, a (VII.) adresu trvalého pobytu v zahraničí.
      • získané od hosta, a to v oprávněném zájmu poskytování dalších služeb ubytovatele souvisejících se smlouvou u ubytování, popřípadě jeho pobytem v hotelu, a to (I.) jméno, (II.) příjmení, (III.) email, (IV.) telefon, (V.) termín pobytu, (VI.) speciální požadavky, (VII.) narozeniny, (VIII.) preference.
    • Osobní údaje hostů ubytovatel zpracovává:
      • automatizovaně prostřednictvím software pro řízení svého podnikání, rezervačních systémů hotelu (penzionu); a
      • manuálně prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců.
    • Osoby, kterým mohou být ubytovatelem osobní údaje hostů předány, anebo zpřístupněny jsou:
      • Cizinecká policie České republiky při plnění povinností podle ustanovení zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů;
      • Statutární město Liberec při plnění povinností podle ustanovení zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích.
    • Osobní údaje bude ubytovatel zpracovávat po dobu (I.) pěti (5) let v případě, že jsou významné pro plnění povinností uložených zákonem o účetnictví, anebo jinými předpisy na poli správy a vedení účetních záznamů; (II.) po dobu třech (3) let po skončení smlouvy o ubytování v případě údajů rozhodných pro plnění na smlouvu o ubytování; a (III.) po dobu deseti (10) let v případě údajů rozhodných pro plnění na odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku porušení smlouvy o ubytování, zejména pro škodu způsobenou na věcech do hotelu vnesených, anebo v hotelu uložených. Uvedené doby zpracování mohou být transformovány v doby delší v případě kdy budou osobní údaje nezbytně nutné pro výkon některého práva správce, anebo rozhodné pro řízení vedené některým orgánem státní správy, anebo soudem.
    • Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných ubytovatelem, a opravu osobních údajů zpracovávaných ubytovatelem. Host má právo na výmaz, anebo omezení zpracování, svých osobních údajů pouze v případě, že jsou zpracovávány výlučně na základě jeho souhlasu a není tu jiného právního důvodu pro jejich zpracování. Host má právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů.
    • Host má dále právo získat od ubytovatele osobní údaje, které se hosta týkají, a které host ubytovateli poskytnul. Ubytovatel na základě žádosti hosta poskytne hostovi údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.
    • Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
    • Kontaktní údaje ve věcech zpracování osobních údajů: Penzion RELAX, s.r.o. Rybniště 155, 407 51 Rybniště, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÝ POBYT


  • +420 777 703 733

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • ikona ikona ikona